Jeśli istnieje taki temat to z góry przepraszam,ale nie znalazłem. Czy ma ktoś informacje, czy zawieszenie w wersji 2.0 190 KM (style, bez sportowego zawieszenia) różni się twardością od wersji 1.5 150 KM. W/g specyfikacji różnica w masie to 180kg, to chyba muszą byś jakieś modyfikacje? Wiem, że mocniejsza wersja ma wielowahacz z tyłu, ale chodzi mi bardziej o komfort tłumienia nierówności. Jeździłem przez weekend demówką 1.5 facelift i powiem szczerze, że zawieszenie zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, mimo kół 19 calowych. Bardzo "jędrne" i komfortowe, pewnie z racji dużego skoku, a przy tym nie wychyla się zbytnio na szybko pokonywanych zakrętach. Dodatkowo ta cisza w środku, wszystkie odczucia i dźwięki zawieszenia takie przytłumione. Wiadomo, z racji dużych felg drobne poprzeczne nierówności dość twardo się pokonuje, ale spodziewałem się dużo, dużo gorszego komfortu jazdy. Myślę, że 18" to będzie optymalny kompromis wygląd/komfort. Nadmienię, że obecnie mam golfa 7 facelift 1.4 150 KM na zimówkach 205/55/r16 i ogólnie na przejazdach kolejowych, czy studzienkach t-rockiem mi się jeździło lepiej, mimo tych jego 19 cali.


