we connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
mikrobi
Posty: 11
Rejestracja: 11 kwie 2023, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

we connect

Post autor: mikrobi »

cześć, od trzech dni nie działa mi we connect, nie mogę sprawdzić lokalizacji i innych parametrów, ma ktoś jeszcze ten problem czy ja coś sobie pogrzebałem w ustawieniach, w samochodzie esim jest aktywne, nie wiem co tam jeszcze można więcej zmienić
marcin255
Posty: 528
Rejestracja: 09 cze 2021, 20:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: we connect

Post autor: marcin255 »

Od kilkunastu dni mam problemy z logowaniem ,apką itd
Zamówiony 09.06.2021 -T-Roc 2.0 TSI Premium Sport+ bajery
12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod
Obrazek
maciej.plock
Posty: 110
Rejestracja: 29 gru 2022, 14:00

Re: we connect

Post autor: maciej.plock »

mikrobi pisze: 06 maja 2023, 13:59 cześć, od trzech dni nie działa mi we connect, nie mogę sprawdzić lokalizacji i innych parametrów, ma ktoś jeszcze ten problem czy ja coś sobie pogrzebałem w ustawieniach, w samochodzie esim jest aktywne, nie wiem co tam jeszcze można więcej zmienić
Jaki masz komunikat w aplikacji
mikrobi
Posty: 11
Rejestracja: 11 kwie 2023, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Re: we connect

Post autor: mikrobi »

nie pisałem bo nie było mnie w domu ponad tydzień i auto stało nieużywane, po powrocie miałem zresetować ustawienia ale zaczęło działać, pewnie vw miał jakieś problemy, trochę kulawe to rozwiązanie ale może poprawią
Leo
Posty: 22
Rejestracja: 25 lis 2022, 15:31

Re: we connect

Post autor: Leo »

Według producenta należy odinstalować apkę we connect i zainstalować. Potwierdzam, że to zadziała, bo miałem tak jak Ty. Oczywiście czasem zdarza się, że apka nie łączy się z samochodem, ale rzadko.
ODPOWIEDZ