Witam.
Posiadam t-roca r-line 2.0 190 KM 4Motion FL rocznik 2022 (zawieszenie standardowe bez DCC)
Zastanawiam się jaka jest różnica pomiędzy trybami jazdy Drive a Sport ?
Oczywiście poza tym, że w trybie sport gaz jest bardziej czuły i wkręca na wyższe obroty.
1. Zawieszenie - czy staje się sztywniejsze po przełączeniu na Sport ?
2. Kierownica - czy tu jest jakaś zmiana po przełączeniu na Sport ?
3. Może coś jeszcze ?
Tryby jazdy drive a sport - różnice
Re: Tryby jazdy drive a sport - różnice
Zmienia się charakterystyka wspomagania kierownicy, utwardza zawieszenie jeśli jest DCC, skrzynia biegów ma inną charakterystykę - wyższe obroty, późniejsza zmiana biegów na wyższe, szybsza reakcja na pedał gazu (jeśli przełączasz to przyciskiem MODE a nie w skrzyni)
jeżeli chodzi o samą zmianę z trybu D na S poprzez pociągnięcie skrzyni do tyłu, to zmienia się jedynie charakterystyka skrzyni biegów
jeżeli chodzi o samą zmianę z trybu D na S poprzez pociągnięcie skrzyni do tyłu, to zmienia się jedynie charakterystyka skrzyni biegów
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 28 wrz 2022, 18:49
- Lokalizacja: Małe senne miasteczko na Pomorzu Zachodnim.
Re: Tryby jazdy drive a sport - różnice
michal pisze: ↑16 cze 2023, 8:21 Witam.
Posiadam t-roca r-line 2.0 190 KM 4Motion FL rocznik 2022 (zawieszenie standardowe bez DCC)
Zastanawiam się jaka jest różnica pomiędzy trybami jazdy Drive a Sport ?
Oczywiście poza tym, że w trybie sport gaz jest bardziej czuły i wkręca na wyższe obroty.
1. Zawieszenie - czy staje się sztywniejsze po przełączeniu na Sport ?
2. Kierownica - czy tu jest jakaś zmiana po przełączeniu na Sport ?
3. Może coś jeszcze ?
Mam takiego T-Roca, tyle że z DCC i potwierdzam wpis ghostr`a... po przełączeniu na sport jest to całkiem inny samochód, nie jestem pewny na 100% ale kierownica działa z większym oporem i mam wrażenie że ma "krótszy skok" podczas wykonywania skrętów.ghostr pisze: ↑16 cze 2023, 9:09 Zmienia się charakterystyka wspomagania kierownicy, utwardza zawieszenie jeśli jest DCC, skrzynia biegów ma inną charakterystykę - wyższe obroty, późniejsza zmiana biegów na wyższe, szybsza reakcja na pedał gazu (jeśli przełączasz to przyciskiem MODE a nie w skrzyni)
jeżeli chodzi o samą zmianę z trybu D na S poprzez pociągnięcie skrzyni do tyłu, to zmienia się jedynie charakterystyka skrzyni biegów
2.0TSI DSG 4Motion R-line Sport
Re: Tryby jazdy drive a sport - różnice
dzięki za info 

Re: Tryby jazdy drive a sport - różnice
Ja na początku nie widziałem różnicy,nowe auto emocje a teraz po
przeczytaniu tego dalem napęd na Sport ,skrzynia D inne auto nie zamula tak od dołu,chętniej przyspiesza.
przeczytaniu tego dalem napęd na Sport ,skrzynia D inne auto nie zamula tak od dołu,chętniej przyspiesza.
Zamówiony 09.06.2021 -T-Roc 2.0 TSI Premium Sport+ bajery
12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod

12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod
