Wachacz pisze: ↑03 mar 2025, 16:26
Przekładanie kół 2 komplety 17" płaciłem 120 zł.wiadomo że w ASO ceny z "kosmosu" np.wymiana filtra kabinowego 256 zł !!! gdzie filtr to ok.50 zł i 5 min.pracy !.
Dlatego kazdy madry sam wymieni filtry kabinowy i powietrza i tylko im zglosi, ze nie musza zagladac.
Dziwi mnie fakt, ze prace ktore ASO robi zadko ludzie chca robic w ASO. 90% doswiadczenia mechanikow ASO to przeglady, ewentualnie wymiana hamulcow i rozrzady, czyli to co floty robia w ramach serwisu. Stad kazdy warsztat mechaniczny specjalizujacy sie w danym zakresie jest lepszy. ASO nie naprawia rozruszkow, tylko wymienia, podobnie inne elementy, a w tym opony. Ja wole sprawdzony zaklad oponiarski, gdzie gosc w dzien wymienia wiecej opon niz ASO w miesiac.
Wachacz pisze: ↑03 mar 2025, 16:26
Przekładanie kół 2 komplety 17" płaciłem 120 zł.wiadomo że w ASO ceny z "kosmosu" np.wymiana filtra kabinowego 256 zł !!! gdzie filtr to ok.50 zł i 5 min.pracy !.
Dlatego kazdy madry sam wymieni filtry kabinowy i powietrza i tylko im zglosi, ze nie musza zagladac.
Dziwi mnie fakt, ze prace ktore ASO robi zadko ludzie chca robic w ASO. 90% doswiadczenia mechanikow ASO to przeglady, ewentualnie wymiana hamulcow i rozrzady, czyli to co floty robia w ramach serwisu. Stad kazdy warsztat mechaniczny specjalizujacy sie w danym zakresie jest lepszy. ASO nie naprawia rozruszkow, tylko wymienia, podobnie inne elementy, a w tym opony. Ja wole sprawdzony zaklad oponiarski, gdzie gosc w dzien wymienia wiecej opon niz ASO w miesiac.
Bo dobry mechanik, który zna swoją wartość, nie idzie pracować do ASO.