Jak już wspominałem zdecydowanie nie jestem jakimś wielkim fanem aut z Azji ale patrząc obiektywnie na to jak są zabezpieczone antykorozyjnie auta z Chin to prędzej zgnije Ci słynny VW czy jakaś tam Kia
o Toyocie nawet nie wspominając w której wszędzie od spodu jest praktycznie goła blacha.
Co do części to też bym się o nie nie martwił bo Chery to marka globalna i magazyny z częściami będą w całej Europie.
Poza tym od czego jest gwarancja

Cherry Tigo gwarancja na lakier: 3 lata.
Gwarancjia na perforację 12 lat.
Przedmiot ochrony: Perforacja nadwozia spowodowana korozją.
Gwarancja podstawowa: 7 lat lub 150 000 km ( 3 lata bez limitu kilometrów)
Gwarancja na części zamienne: 2 lata bez limitu kilometrów.
Gwarancja na komponenty hybrydowe (PHEV): 8 lat lub 160 000 km na akumulator, silnik elektryczny i elektronikę.
Jest już cennik

https://www.cherypolska.pl/fileadmin/me ... a_2025.pdf
Samoładującą się hybryda z zasięgiem do tysiąca km za 95.900 Essential
i Prestige za 105 900 PLN
z 7 letnią gwarancją i ubezpieczeniem za 1 PLN.
Oj dużo tego będzie jezdzić niebawem w całej Europie

Wróżę temu modelowi olbrzymi sukces.
To auto to gwóźdź do trumny dla europejskiej motoryzacji.
Pazerność zawsze tak się kończy.
https://www.youtube.com/watch?v=oJGjMdL8K_s&t=5s