1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
I dostałem informację że jestem umówiony do elektryka (oczywiście w ASO), czy oni wiedzą co robią
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 kwie 2019, 11:36
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
U mnie mówili o 2-4h w zależności od obciążenia łączą i czy przypadkiem coś się nie przerwie.
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
A czy może był ktoś realnie przy tej aktualizacji i może powiedzieć ile to u niego trwało, (bo oni przeważnie zakładają dłuższy czas).
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 kwie 2019, 11:36
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
U mnie trwało 2h.
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Potwierdzam trzeba podjąć inicjatywę i zadzwonić do ASO. Jestem już umówiony.
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Zostawiłem auto rano. Ale szedlem do pracy wiec odebralem kolejnego dnia rano...
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Piszcie o efektach po aktualizacji 1,5TSI ACT, czy jest kangur, szarpanie przy ruszaniu, brak ciągu/mocy to bardzo ważne !!!
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Zabrali kangura. Innych negatywow nie zaobserwowałem. Zostalo mi w baku po aktualozacji 1/4 paliwa to zobacze jakie bedzie spalanie w porownaniu ze srednia z 17000 do tej pory
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Jestem po aktualizacji (TPI 2054430/3)
silnik: 1.5 TSI ACT DADA GPF MY2019
Sterownik: 05E 906 018 AF
Nowa wersja softu: 9834, poprzedni soft: 7418
Z rzeczy pewnych:
1. Podniesiono obroty biegu jałowego - obecnie czy z klimą czy bez są w okolicach 900-1000 obrotów.
2. Nie zlikwidowano szarpnięcia po wrzuceniu jedynki i całkowitym puszczeniu sprzęgła - jazda w korku to dalej rodeo.
Z rzeczy, które mi się wydają:
1. Mam wrażenie, że auto lepiej łapie na dwójce od dołu, ale sądzę, że to z powodu podbitych obrotów
Do sprawdzenia:
1. Kangur na zimno - jutro dam znać.
Jeśli chodzi o tę wersję silnika to jestem średniozadowolony. Ale widziałem, już na forach UK 2 opinie zgodne z moją, tzn. że update w tej wersji silnika niewiele zmienia. Narazie zadowoleni są jedynie właściciele MY2018, głównie bez GPF (czyli ci co wgrywkę mieli po TPI 2048749/9). U tych faktycznie podobno jest bajka (co zresztą potwierdzają koledzy również na naszym forum).
silnik: 1.5 TSI ACT DADA GPF MY2019
Sterownik: 05E 906 018 AF
Nowa wersja softu: 9834, poprzedni soft: 7418
Z rzeczy pewnych:
1. Podniesiono obroty biegu jałowego - obecnie czy z klimą czy bez są w okolicach 900-1000 obrotów.
2. Nie zlikwidowano szarpnięcia po wrzuceniu jedynki i całkowitym puszczeniu sprzęgła - jazda w korku to dalej rodeo.
Z rzeczy, które mi się wydają:
1. Mam wrażenie, że auto lepiej łapie na dwójce od dołu, ale sądzę, że to z powodu podbitych obrotów
Do sprawdzenia:
1. Kangur na zimno - jutro dam znać.
Jeśli chodzi o tę wersję silnika to jestem średniozadowolony. Ale widziałem, już na forach UK 2 opinie zgodne z moją, tzn. że update w tej wersji silnika niewiele zmienia. Narazie zadowoleni są jedynie właściciele MY2018, głównie bez GPF (czyli ci co wgrywkę mieli po TPI 2048749/9). U tych faktycznie podobno jest bajka (co zresztą potwierdzają koledzy również na naszym forum).
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
"2. Nie zlikwidowano szarpnięcia po wrzuceniu jedynki i całkowitym puszczeniu sprzęgła - jazda w korku to dalej rodeo."
Szkoda bo liczyłem, że ten update to załatwia. U mnie największy jest właśnie ten problem z szarpaniem na jedynce (nagły niekontrolowany spadek obrotów po puszczeniu sprzęgła) i przy zmianie na dwójkę.
Szkoda bo liczyłem, że ten update to załatwia. U mnie największy jest właśnie ten problem z szarpaniem na jedynce (nagły niekontrolowany spadek obrotów po puszczeniu sprzęgła) i przy zmianie na dwójkę.