Braki w doposażeniu T-roca
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Słuchajcie! To nie o to chodzi w tym wszystkim czy ktoś będzie korzystał z tych systemów czy nie, tylko chodzi o to, że klient zapłacił za ten system i powinien go mieć. Koniec kropka.
Kriss - nie rozumiem twojego rozumowania. Wyobraź sobie, że kupujesz samochód z radiem, ale go nie zamontowali. Czy można takim samochodem jeździć? Można tylko radia nie posłuchasz. I co robisz? Idziesz do dealera i mówisz - Panie nie mam radia, a za nie zapłaciłem. Czy może olewasz temat. Czy ktoś w ogóle przeczytał instrukcję obsługi? i wie czym charakteryzują się te dwa systemy? Ja przeczytałem - one służą do czego innego.
Kriss - jeszcze jedno, mówisz, że ktoś nie powinien mieć prawa jazdy jeśli potrzebuje tych dwóch systemów. To wytłumacz mi po co w ogóle producent wymyślił jeden i drugi system? Nudziło mu się czy co? A może jednak do czego innego służą.
JacK666 - oczywiście wszystko w samochodzie może się popsuć, ale system który jest w zamówieniu i instrukcji obsługi powinien być.
W innych modelach VW te dwa systemy są i działają prawidłowo - sam sprawdzałem. Więc w T-rocu VW dał ciała i coś nie pykło.
Jeśli Wam to nie przeszkadza, że samochód jest wybrakowany to Wasza sprawa. Mnie osobiście to przeszkadza. I jeszcze jedno, ktoś wcześniej dokładnie szczegółowo opisał jak te systemy działają i do czego służą.
Kriss - nie rozumiem twojego rozumowania. Wyobraź sobie, że kupujesz samochód z radiem, ale go nie zamontowali. Czy można takim samochodem jeździć? Można tylko radia nie posłuchasz. I co robisz? Idziesz do dealera i mówisz - Panie nie mam radia, a za nie zapłaciłem. Czy może olewasz temat. Czy ktoś w ogóle przeczytał instrukcję obsługi? i wie czym charakteryzują się te dwa systemy? Ja przeczytałem - one służą do czego innego.
Kriss - jeszcze jedno, mówisz, że ktoś nie powinien mieć prawa jazdy jeśli potrzebuje tych dwóch systemów. To wytłumacz mi po co w ogóle producent wymyślił jeden i drugi system? Nudziło mu się czy co? A może jednak do czego innego służą.
JacK666 - oczywiście wszystko w samochodzie może się popsuć, ale system który jest w zamówieniu i instrukcji obsługi powinien być.
W innych modelach VW te dwa systemy są i działają prawidłowo - sam sprawdzałem. Więc w T-rocu VW dał ciała i coś nie pykło.
Jeśli Wam to nie przeszkadza, że samochód jest wybrakowany to Wasza sprawa. Mnie osobiście to przeszkadza. I jeszcze jedno, ktoś wcześniej dokładnie szczegółowo opisał jak te systemy działają i do czego służą.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Zgadzam się z Mnichem w 100%.
Czytajcie instrukcję ze zrozumieniem!
Czytajcie instrukcję ze zrozumieniem!
JACK
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Mam w domu t cross manualna bez AH i drugi automat i w automacie jest tylko AH ,według mnie te dwa systemy razem słabo by działały.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Kriss, wytłumacz mi dlaczego te dwa systemy razem by źle działały?
JACK
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Śledzę ten wątek od pewnego czasu i dzisiaj sam z ciekawości przeprowadziłem test.
Mam DSG i u mnie działa tak jak jest opisane w instrukcji.
Po zatrzymaniu i puszczeniu hamulca przytrzymuje i rusza do przodu po około 2 sekundach, oczywiście autohold wyłączony.
Nie mam jak przeprowadzić innych testów bo pisze że na N to nie działa i to prawda zaraz po puszczeniu hamulca sam cofa.
Pamiętam jak działało to w skodzie z manualem, podjeżdżałem pod wzniesienie zmiana biegu na 1 i zanim przełożyłem nogę z hamulca na pedał gazu trzymało hamulec. A w VW jest jakiś inny patent, bo jest dziwne zdanie w instrukcji:
"Asystent ruszania na wzniesieniu zostaje natychmiast wyłączony w następujących warunkach:
- Ręczna skrzynia biegów: W przypadku wybrania biegu na wzniesieniach"
Mam DSG i u mnie działa tak jak jest opisane w instrukcji.
Po zatrzymaniu i puszczeniu hamulca przytrzymuje i rusza do przodu po około 2 sekundach, oczywiście autohold wyłączony.
Nie mam jak przeprowadzić innych testów bo pisze że na N to nie działa i to prawda zaraz po puszczeniu hamulca sam cofa.
Pamiętam jak działało to w skodzie z manualem, podjeżdżałem pod wzniesienie zmiana biegu na 1 i zanim przełożyłem nogę z hamulca na pedał gazu trzymało hamulec. A w VW jest jakiś inny patent, bo jest dziwne zdanie w instrukcji:
"Asystent ruszania na wzniesieniu zostaje natychmiast wyłączony w następujących warunkach:
- Ręczna skrzynia biegów: W przypadku wybrania biegu na wzniesieniach"
VW T-Roc 1.5 TSI ACT Final Edition DSG


Re: Braki w doposażeniu T-roca
Z którego roku masz auto?Mariusz52 pisze: ↑15 paź 2025, 9:05 Śledzę ten wątek od pewnego czasu i dzisiaj sam z ciekawości przeprowadziłem test.
Mam DSG i u mnie działa tak jak jest opisane w instrukcji.
Po zatrzymaniu i puszczeniu hamulca przytrzymuje i rusza do przodu po około 2 sekundach, oczywiście autohold wyłączony.
Nie mam jak przeprowadzić innych testów bo pisze że na N to nie działa i to prawda zaraz po puszczeniu hamulca sam cofa.
Pamiętam jak działało to w skodzie z manualem, podjeżdżałem pod wzniesienie zmiana biegu na 1 i zanim przełożyłem nogę z hamulca na pedał gazu trzymało hamulec. A w VW jest jakiś inny patent, bo jest dziwne zdanie w instrukcji:
"Asystent ruszania na wzniesieniu zostaje natychmiast wyłączony w następujących warunkach:
- Ręczna skrzynia biegów: W przypadku wybrania biegu na wzniesieniach"
JACK
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Sąsiad ma T roca. I mówi ze mu działa, ale okazało się, że sprawdzał na małej górce i sam DSG go wciągnął. Dziś zadzwonił do mnie, że parkował na parkingu piętrowym, gdzie był większy pochył i mu się cofnął.Trzeba to sprawdzić na większych pochyłościach, bo na małym wzniesieniu sam automat wciągnie.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
I to jest prawidłowe myślenie.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
I to oznacza, ze tez mu niezamontowali tego systemu