Brak możliwości uruchomienia AppConnect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
nunu
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2022, 21:52

Brak możliwości uruchomienia AppConnect

Post autor: nunu »

Dzień dobry,
Czy spotkali się Państwo z takim zjawiskiem, że w VW T-roc rocznik 2019 nie można podpiąć telefonu do samochodu i uruchomić AppConnect, bo z jakiśtam powodów akurat ten konkretny rocznik nie posiada odpowiednich sterowników?

Nie potrafię przytoczyć szczegółów które mówił mi sprzedawca w salonie, bo po informacji, że do auta które ma 3 lata nie mogę podpiąć kablem telefonu (żeby np uruchomić android auto) to zwariowałem i przestałem go słuchać.

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

Pozdrawiam
Ziomekatomek
Posty: 243
Rejestracja: 22 sie 2021, 12:57

Re: Brak możliwości uruchomienia AppConnect

Post autor: Ziomekatomek »

To nie jest kwestia rocznika, tylko wyposażenia. Musi być App-Connect na pokładzie. W niższych wersjach wyposażonych to była opcja, a nie standard.
nunu
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2022, 21:52

Re: Brak możliwości uruchomienia AppConnect

Post autor: nunu »

No właśnie nie do końca. Po kliknięciu App pokazuje się informacja, że należy skontaktować się z dilerem. Diler natomiast powiedział (po sprawdzeniu VIN), że nie mogę dokupić tej funkcjonalności z racji (cośtam cośtam) sterowników.

Sam VW wydaje się bogato wyposażony.
Ziomekatomek
Posty: 243
Rejestracja: 22 sie 2021, 12:57

Re: Brak możliwości uruchomienia AppConnect

Post autor: Ziomekatomek »

Nie bardzo to jest pisać "cośtam cośtam" i że coś się komuś wydaje.

Jak samochód jest po gwarancji to podjedź do niezależnego speca od modyfikacji softu w VAGu i niech powie co tam widzi, może Ci nawet inne funkcjonalności odpali/podrasuje, albo uświadomi czego brakuje.
Pado
Posty: 594
Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14

Re: Brak możliwości uruchomienia AppConnect

Post autor: Pado »

ja mam 2019 i uruchomiony przy kupnie AppConnect , wiec raczej rocznik nie ma tu znaczenia
nunu
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2022, 21:52

Re: Brak możliwości uruchomienia AppConnect

Post autor: nunu »

Temat do zamknięcia.

Byłem w innym salonie. Wzięli sowite 1500zł (ajććć...) i wgrali bez problemu. Nie wiem o co chodziło w tym pierwszym miejscu, że mieli z tym problem.

Pozdrawiam!
ODPOWIEDZ