Przy moim stylu jazdy 1.5 tsi jest oszczędnym autkiem.
A mild hybrid to dodatkowy bonus.
Kiedy hybrydowy
Re: Kiedy hybrydowy
Czemu nie ?
Skoro hybryda ma za zadanie oszczędzić paliwo
A mild hybryda to też robi , to co to jest?
Skoro hybryda ma za zadanie oszczędzić paliwo
A mild hybryda to też robi , to co to jest?
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Kiedy hybrydowy
Zdecyduj się co jest hybrydą raz piszesz ze to hybryda za chwilę że nie .
Piszę wyraźnie że vw golf8 ma wew hybryde więc wiadomo że laduje go alternator silnika
Piszę wyraźnie że vw golf8 ma wew hybryde więc wiadomo że laduje go alternator silnika
Re: Kiedy hybrydowy
Ja przy swoim dieslu widzę działanie mild hybrid.
Oszczędności realne to od O,5 do prawie 1litra.
Wolę taką hybrydę mild niż "prawdziwą" hybrydę toyoty z jej legendarnym komfortem wycia
Oszczędności realne to od O,5 do prawie 1litra.
Wolę taką hybrydę mild niż "prawdziwą" hybrydę toyoty z jej legendarnym komfortem wycia
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Kiedy hybrydowy
„Volkswagen T-Roc atrakcyjny SUV z segmentu B może być wkrótce oferowany również w wersji PHEV. Będzie to odpowiedź na wyzwanie rynku generującego wystarczająco duże zainteresowanie i popyt na zakupy tego typu aut. Konstrukcja platformy MQB, na której T-Roc został zbudowany, pozwala grupie VAG wdrożyć do produkcji jego hybrydowy wariant w dość krótkim czasie. Na bazie tego podwozia w 2020 powstała już wersja Golfa GTE, a po niej T-Roc ma właśnie odziedziczyć mechanikę. Układ napędowy hybrydowego Golfa zapewnia łączną moc 245 KM i moment obrotowy 250 Nm, uzyskane dzięki sprzężeniu do pracy silników: benzynowego TSI o mocy 150 KM (110 kW) i elektrycznego o mocy 80 kW (109 KM). W tym pojeździe napęd z obu silników zamiennie przenoszony jest na przednie koła za pośrednictwem automatycznej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG. Zaletą wariantu plug in jest poprawa wydajności auta za sprawą akumulatora trakcyjnego o pojemności 13 kWh. Pozwala on na codzienne pokonywanie tras (np. do pracy) na blisko 60 kilometrową odległość w trybie całkowicie elektrycznym. Tutaj, nasuwa się pytanie kiedy T-Roc PHEV będzie oferowany? Wypowiedział się w tej sprawie na jednej z konferencji Kai Philipp -menedżer produktu Volkswagena ds. zelektryfikowanych układów napędowych. Zakomunikował on, że wysokowydajny hybrydowy wariant T-Roca typu plug-in powstanie jako drugi w kolejności po zeelektryfikowaniu Tiguana. Tiguana należy spodziewać się jeszcze w 2023 roku, lecz T-Roc, być może już w drugiej odsłonie, trafi do sprzedaży w przyszłym lub w 2025 roku.” Na podstawie: https://www.hibridosyelectricos.com/art ... 34414.html