Kiedy hybrydowy

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Galux20
Posty: 413
Rejestracja: 29 paź 2022, 9:40

Re: Kiedy hybrydowy

Post autor: Galux20 »

Przy moim stylu jazdy 1.5 tsi jest oszczędnym autkiem.
A mild hybrid to dodatkowy bonus.
1.5 DSG 6,0 spalanie
Anjuna
Posty: 43
Rejestracja: 19 gru 2021, 22:35
Lokalizacja: Katowice

Re: Kiedy hybrydowy

Post autor: Anjuna »

andy1951 pisze: 19 gru 2022, 13:21 Wewnętrzna hybryda występuje tylko w Golfie dziś sprawdziłem w salonie
Żaden Volkswagen nie jest oferowany ze zwykłą hybrydą HEV. Tylko pług-iny. Mild hybryd to nie hybryda :lol:
Galux20
Posty: 413
Rejestracja: 29 paź 2022, 9:40

Re: Kiedy hybrydowy

Post autor: Galux20 »

Czemu nie ?
Skoro hybryda ma za zadanie oszczędzić paliwo
A mild hybryda to też robi , to co to jest?
1.5 DSG 6,0 spalanie
andy1951
Posty: 214
Rejestracja: 07 cze 2022, 20:51

Re: Kiedy hybrydowy

Post autor: andy1951 »

Zdecyduj się co jest hybrydą raz piszesz ze to hybryda za chwilę że nie .
Piszę wyraźnie że vw golf8 ma wew hybryde więc wiadomo że laduje go alternator silnika
Galux20
Posty: 413
Rejestracja: 29 paź 2022, 9:40

Re: Kiedy hybrydowy

Post autor: Galux20 »

Gdzie to pisze
1.5 DSG 6,0 spalanie
Galux20
Posty: 413
Rejestracja: 29 paź 2022, 9:40

Re: Kiedy hybrydowy

Post autor: Galux20 »

Ja przy swoim dieslu widzę działanie mild hybrid.
Oszczędności realne to od O,5 do prawie 1litra.
Wolę taką hybrydę mild niż "prawdziwą" hybrydę toyoty z jej legendarnym komfortem wycia
1.5 DSG 6,0 spalanie
Rotrzyld
Posty: 87
Rejestracja: 24 wrz 2022, 6:48

Re: Kiedy hybrydowy

Post autor: Rotrzyld »

„Volkswagen T-Roc atrakcyjny SUV z segmentu B może być wkrótce oferowany również w wersji PHEV. Będzie to odpowiedź na wyzwanie rynku generującego wystarczająco duże zainteresowanie i popyt na zakupy tego typu aut. Konstrukcja platformy MQB, na której T-Roc został zbudowany, pozwala grupie VAG wdrożyć do produkcji jego hybrydowy wariant w dość krótkim czasie. Na bazie tego podwozia w 2020 powstała już wersja Golfa GTE, a po niej T-Roc ma właśnie odziedziczyć mechanikę. Układ napędowy hybrydowego Golfa zapewnia łączną moc 245 KM i moment obrotowy 250 Nm, uzyskane dzięki sprzężeniu do pracy silników: benzynowego TSI o mocy 150 KM (110 kW) i elektrycznego o mocy 80 kW (109 KM). W tym pojeździe napęd z obu silników zamiennie przenoszony jest na przednie koła za pośrednictwem automatycznej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG. Zaletą wariantu plug in jest poprawa wydajności auta za sprawą akumulatora trakcyjnego o pojemności 13 kWh. Pozwala on na codzienne pokonywanie tras (np. do pracy) na blisko 60 kilometrową odległość w trybie całkowicie elektrycznym. Tutaj, nasuwa się pytanie kiedy T-Roc PHEV będzie oferowany? Wypowiedział się w tej sprawie na jednej z konferencji Kai Philipp -menedżer produktu Volkswagena ds. zelektryfikowanych układów napędowych. Zakomunikował on, że wysokowydajny hybrydowy wariant T-Roca typu plug-in powstanie jako drugi w kolejności po zeelektryfikowaniu Tiguana. Tiguana należy spodziewać się jeszcze w 2023 roku, lecz T-Roc, być może już w drugiej odsłonie, trafi do sprzedaży w przyszłym lub w 2025 roku.” Na podstawie: https://www.hibridosyelectricos.com/art ... 34414.html
ODPOWIEDZ