Wkład do przedniego podłokietnika
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
Nie żebym bronił VW/t-roca, bo po Golfie 7 rzeczywiście w wielu aspektach to krok wstecz, ale z tą skodą to nie do końca jest tak jak wszyscy myślą. Dość dużo grzebię przy samochodzie (jakieś lampki, audio i takie tam.) i jak rozebrałem drzwi t-roca, czy np. odkręciłem siedzenie to naprawdę jest może nie idealnie, ale wydaje mi się że nie gorzej niż w Golfie. Wykładzina wygłuszeniowa na podłodze gruba i solidna, maty antywibracyjne wewnątrz drzwi są, blacha drzwi solidna/gruba, dokładnie tak samo było w G7. Wydaje mi się, że oczywiście zaoszczędzili bez dwóch zdań, ale raczej na jakiś lampkach, plastikach, flokowaniu schowków i takie tam. Natomiast "szkielet" wydaje się solidny. Co do skody, myślicie że VW pozwoliłby zrobić :więcej samochodu: za te same pieniądze... nie w dzisiejszych czasach. Wystarczy spojrzeć na wagę karoqa i t-roca, różnica dosłownie parę kilogramów, a buda dużo większa, to samo zresztą z seatem. I o oczywiście w środku może się wydawać, że jest lepiej w wielu aspektach, bo jest, natomiast gdzieś indziej trzeba było zaoszczędzić, na pewno. Pamiętam jak swego czasu porównywałem Golfa 6 ze skodą octavią chyba 2FL to się okazało, że przy tych samych silnikach np. średnica amortyzatorów Golf 60mm, a skoda bodajże 55mm, zawieszenie tył VW wielowahacz, skoda zwykła belka, czy tarcze hamulcowe parę mm mniejszej średnicy w skodzie. Takie kwiatki są nie do wychwycenia na pierwszy rzut oka i dla wielu zupełnie nie istotne, ale trzeba mieć na uwadze, że raczej są.
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
Raczej nikt nie uważa, że t-roc jest zły bo przecież wtedy by go nie kupił.
Punktujemy tylko drobne w sumie potknięcia w wykończeniu czy wyposażeniu, które można zobaczyć w innych samochodach w tej klasie cenowej. Myślę tutaj o zakresie ok. 160-170 tys. (dla wersji 1,5) bo tyle kosztuje t-roc w przyzwoitej konfiguracji.
I o ile oferuje szereg systemów elektronicznych, wspomagających, które windują tę cenę to trochę odstaje poprzez właśnie te drobne potknięcia od konkurencji.
Ja tam się cieszę, bo pomijając te drobiazgi to wg. mojej opinii to najładniejszy crossover w stosunku do francuskich, japońskich czy korańskich konkurentów cenowych. Ale jakby VW dalej oferował Sportsvana w 2023 z tymi nowościami co można dobrać do t-roca (ledy, wspomaganie jazdy, system rozrywki itp.) to bym wymienił Sportstana 2016 na Sporstvana 2023
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
170 tys za troca.
?
Ja dałem w tym roku 120 za 1.5 DSG life z gwarancją 5 lat i przeglądami na 4 lata.
Czego mi brakuje?
Może matrixow.,pewnie czegoś jeszcze,
Może foteli ergo, Choc te podstawowe są ok.
Na dojazdy do szkoły , pracy life to piękne autko
?
Ja dałem w tym roku 120 za 1.5 DSG life z gwarancją 5 lat i przeglądami na 4 lata.
Czego mi brakuje?
Może matrixow.,pewnie czegoś jeszcze,
Może foteli ergo, Choc te podstawowe są ok.
Na dojazdy do szkoły , pracy life to piękne autko
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
"...szereg systemów elektronicznych, wspomagających, które windują tę cenę..."
Elektronika jest generalnie tania w produkcji, podobnie jak chemia (np. perfumy). Często wiele systemów elektronicznych już jest w wersji wyposażenia średniej, natomiast w opcjach wyższych są "tylko" odblokowywane.
Elektronika jest generalnie tania w produkcji, podobnie jak chemia (np. perfumy). Często wiele systemów elektronicznych już jest w wersji wyposażenia średniej, natomiast w opcjach wyższych są "tylko" odblokowywane.
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
R-line, manual, led plus, dwukolorowe nadwozie, pakiet comfort, felgi 18, szyby przeciemniane, kierownica podgrzewana, kamera cofania, system audio beats, elektryczna klapa, easy open, koło dojazdowe, ekstra gwarancja SAFE plus na 36 miesięcy i 100 tys. i wychodzi obecnie w konfiguratorze prawie 170 tys. W maju taka konfiguracja kosztowała dychę taniej
Ale dodaj sobie do tego jesszcze: DSG, Digital Cocpit Pro, fotele ergoAciv i bardziej rozbudowany system wspomagania jazdy oraz matrixy zamiast led plus i zobacz wtedy ile wychodzi.
Mnie brakuje najbardziej Digital Cokpit Pro bo to fajnie wygląda i jakbym nie brał samochodu z placu tylko konfigurował do produkcji to bym, by utrzymać dyscyplinę cenową na podobnym poziomie, zrezygnował z zamówienia audio beats na korzyść właśnie Digital Cokpit Pro.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
Tutaj pełna racja. W specyfikacji mam np. obsługę głosową i nawigację możliwą do dokupienia i aktywowania przy obecnej elektronice.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
Z tych rzeczy ,co wymieniłeś mam LED plus , kamerę, koło dojazdowe gwarancję do 5 lat i pakiet przegl do 4 lat, DSG,pakiet comfort . To było za jakieś 122tyz brutto.
. Przyciemniane szyby za 800 zł Robione po odbiorze
Szczerze może matrixy bym wziął. Ale te zwykłe są do przyjęcia..
Może ergofotele dobralbym, ale do tras do 50 km zwykle są wystarczające i to bardzo
170 tys zł za troca ło matko jedyna
. Przyciemniane szyby za 800 zł Robione po odbiorze
Szczerze może matrixy bym wziął. Ale te zwykłe są do przyjęcia..
Może ergofotele dobralbym, ale do tras do 50 km zwykle są wystarczające i to bardzo
170 tys zł za troca ło matko jedyna
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
Pewnie różnica w cenie wynika z tego, że byłem zdecydowany jedynie na wersję R-line z racji stylistyki przedniego zderzaka i kształtu świateł dziennych bo ten drobny szczegół zdecydował o t-rocu.Galux20 pisze: ↑15 lis 2023, 19:57 Z tych rzeczy ,co wymieniłeś mam LED plus , kamerę, koło dojazdowe gwarancję do 5 lat i pakiet przegl do 4 lat, DSG,pakiet comfort . To było za jakieś 122tyz brutto.
. Przyciemniane szyby za 800 zł Robione po odbiorze
Szczerze może matrixy bym wziął. Ale te zwykłe są do przyjęcia..
Może ergofotele dobralbym, ale do tras do 50 km zwykle są wystarczające i to bardzo
170 tys zł za troca ło matko jedyna
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
Jeździłem rline tcrossem.
Miałem wrażenie ,że ten pakiet to nie tylko wygląd.
Auto lepiej się trzymało drogi,kwestia opon?
Edyta tu pokazała swojego Roca czerwonego na śniegu.
To był chyba wypas jakiś, wyglądał jak królewna sniezka
Miałem wrażenie ,że ten pakiet to nie tylko wygląd.
Auto lepiej się trzymało drogi,kwestia opon?
Edyta tu pokazała swojego Roca czerwonego na śniegu.
To był chyba wypas jakiś, wyglądał jak królewna sniezka
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Wkład do przedniego podłokietnika
Nie wiem jak jeździ t-roc nie R-line.
Zresztą do momentu wyjazdu z salonu to nie jeździłem żadnym t-rockiem
Zresztą do momentu wyjazdu z salonu to nie jeździłem żadnym t-rockiem
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless