Dzień dobry, wypada mi wymiana oleju plus filtrów: oleju, powietrza i kabinowego
Po zobaczeniu cen w aso zdecydowałam się na skorzystanie z opcji przyniesienia swoich części. Znam specyfikację oleju, mam zakupiony, problem mam natomiast z filtrem. Czy ktoś wie, jaki jest oryginalny numer części? Podobnie jak z filtrem powietrza. Numer filtra kabinowego udało mi się odnaleźć na forum. Zależałoby mi na kupnie części oryginalnych, ponieważ moja wiedza jest zbyt ograniczona na zamienniki chyba.
T-roc 2021 rok 1.0 tsi 110 kw
Nie znam się niestety na motoryzacji, nie mam kogo zapytać wśród moich bliskich, a równocześnie nie chciałabym paść ofiarą marży aso
Bardzo będę wdzięczna za wszelką pomoc
wymiana oleju, filtra oleju i filtra powietrza 1.0 tsi
-
Re: wymiana oleju, filtra oleju i filtra powietrza 1.0 tsi
Nie ma takiego silnika jak napisałeś.
Na alledrogo wystawiają dealerzy cześci, np VW_autorud. Tam masz pewność że oryginał i w razie czego Ci sprawdzą po VIN.
VW T-Roc 1.5 TSI ACT Final Edition DSG

-
Jeśli chodzi o filtr powietrza (zresztą kabinowy też) nie ma jednego oryginalnego.
Volkswagen stosuje filtry różnych firm oznaczone logo VW. Zależy od roku produkcji, kraju, w którym auto wyprodukowano itp.
Mój samochód wyjechał z salonu z filtrami firmy MAHLE. Cena filtrów na wolnym rynku niższa o ponad połowę w stosunku do cen ASO. Wymiana banalnie prosta.
Tak więc jak koniecznie chcesz wiedzieć jakie filtry zastosowano w Twoim zajrzyj do schowka (filtr kabinowy) i odkręć pokrywę filtra powietrza.
Ciekawe jakie u Ciebie zastosował VW
Volkswagen stosuje filtry różnych firm oznaczone logo VW. Zależy od roku produkcji, kraju, w którym auto wyprodukowano itp.
Mój samochód wyjechał z salonu z filtrami firmy MAHLE. Cena filtrów na wolnym rynku niższa o ponad połowę w stosunku do cen ASO. Wymiana banalnie prosta.
Tak więc jak koniecznie chcesz wiedzieć jakie filtry zastosowano w Twoim zajrzyj do schowka (filtr kabinowy) i odkręć pokrywę filtra powietrza.