Usługa CarNet / We Connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Zenek
Posty: 11
Rejestracja: 22 lip 2019, 13:13

Usługa CarNet / We Connect

Post autor: Zenek »

wyposażenie premium + carstick (orange LTE) lub WLAN (PLUS)
po ok 10-20 min pojawia się komunikat transmisja danych niedostępna przy korzystaniu z usług Guide & Inform. Po ponownym uruchomieniu auta cykl sie powtarza 10-20 min i po usługach.
Auto od dwóch miesięcy sprawdzane w serwisie (zmiana oprogramowania, resety itp.) i w usługach mobilnych VW. Według serwisu auto w 100% sprawne, VW mobilne usługi - systemy sprawne.
Proszę o info czy ktoś z Was ma takie objawy.
Pado
Posty: 594
Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: Pado »

od wczoraj nie mam ikonki auta (przed globusem) na wyświetlaczu...

Wszystko wydaje się działać, aplikacja też- pokazuje dane auta, lokalizacje itd...

Możecie sprawdzić u siebie? ( czy to jakaś awaria po stronie VW?)
MarioMc
Posty: 86
Rejestracja: 15 paź 2018, 20:04

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: MarioMc »

Pado,

U mnie wczoraj i dzisiaj wszystko działało.
Zam 12.10.2018 - Odbiór 12.07.2019
1.5 TSI DADA DSG Premium/17"/Pakiet Komfort/Drogowy/Sport/Siedzenia komfort/Podgrzewana Tiptronic/Park Assist/Rear Assist/El Bagaznik/Keyless Full/Phone Comfort/Beats.
Pado
Posty: 594
Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: Pado »

To ciekawe co jest grane, dzis pojawiło sie na chwilę i znów zniknęło.
błędów nie ma, połączenie sos nawiązuje, ale przyciski info i serwis nie działają, na apce nie działa aktualne info o aucie (w tym zamykanie itp)... Sugeruje problemy z serwerem lub polaczeniem danych przez gsm (skoro sos dziala to sam modul raczej jest ok)
Pado
Posty: 594
Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: Pado »

zgłosiłem problem na Infolini, poszło do DE... dziwna sprawa...
nic z tym nie robiłem, po prostu przestało działać ot tak...
Pado
Posty: 594
Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: Pado »

Update : znów działa od 16... Myślę, że Niemcy musieli coś zresetować, może jakieś uprawnienia wygasły, albo coś...
lukasz1989
Posty: 12
Rejestracja: 01 mar 2020, 18:34

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: lukasz1989 »

Koledzy jak działa ta funkcja CAr-Net mam ją na wyposażenie ale nie bardzo wiem co i jak uruchomić
Pado
Posty: 594
Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: Pado »

Musisz najpierw zalozyc konto na www (nr vin pottzebny) , potem sciagasz apke i się logujesz...
lukasz1989
Posty: 12
Rejestracja: 01 mar 2020, 18:34

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: lukasz1989 »

Pado pisze: 05 mar 2020, 6:03 Musisz najpierw zalozyc konto na www (nr vin pottzebny) , potem sciagasz apke i się logujesz...
Super dzięki już mam :)
Awatar użytkownika
piotr_kg
Posty: 27
Rejestracja: 02 lis 2020, 11:04

WE CONNET procedura identyfikacji VW

Post autor: piotr_kg »

Czy ktoś już weryfikował swoją tożsamość w salonie VW celem uruchomienia dodatkowych funkcji WE CONNET?
ODPOWIEDZ