WE Connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
mskrapi1980
Posty: 67
Rejestracja: 21 kwie 2021, 21:16

Re: WE Connect

Post autor: mskrapi1980 »

Jak ustawić powiadomienie o opuszczeniu strefy przez auto? Trzeba być użytkownikiem głównym?
Jako użytkownik z zaproszenia nie mam takiej opcji w We connect -> powiadomienia.
1.5 DSG + pakiety
extreme84
Posty: 267
Rejestracja: 04 kwie 2021, 15:57

Re: WE Connect

Post autor: extreme84 »

Ta funkcjonalność jest wygaszana, z jakichś względów prawnych chyba, możliwe że już jej nie masz...
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
mskrapi1980
Posty: 67
Rejestracja: 21 kwie 2021, 21:16

Re: WE Connect

Post autor: mskrapi1980 »

extreme84 pisze: 17 gru 2021, 18:13 Ta funkcjonalność jest wygaszana, z jakichś względów prawnych chyba, możliwe że już jej nie masz...
dzięki
1.5 DSG + pakiety
baxior
Posty: 273
Rejestracja: 30 sty 2021, 14:47
Lokalizacja: GDA
Kontakt:

Re: WE Connect

Post autor: baxior »

Potwierdzam, u mnie już nie działa.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami😉
Maj 2021
dsg15
Posty: 19
Rejestracja: 23 cze 2021, 18:22

Re: WE Connect

Post autor: dsg15 »

Dzisiaj po raz kolejny otrzymałem powiadomienie, że usługi We Connect zostały dezaktywowane. Stało się to po wejściu do samochodu i podłączeniu telefonu kablem USB, pomimo że nie przełączałem użytkownika. To już druga taka sytuacja gdy samochód sam wyłączył mi We Connect. Czy miał ktoś podobny problem?
tmakler
Posty: 22
Rejestracja: 15 lip 2021, 21:44

Re: WE Connect

Post autor: tmakler »

dsg15 pisze: 19 gru 2021, 11:26 Dzisiaj po raz kolejny otrzymałem powiadomienie, że usługi We Connect zostały dezaktywowane. Stało się to po wejściu do samochodu i podłączeniu telefonu kablem USB, pomimo że nie przełączałem użytkownika. To już druga taka sytuacja gdy samochód sam wyłączył mi We Connect. Czy miał ktoś podobny problem?
U mnie dzisiaj około południa również mnie rozłączyło, okazało się że system samoczynnie przełączył użytkownika, po powrocie do mojego profilu, wszystko wróciło do normy.
T-ROC 1.5 TSI DSG, wersja Premium + bajery, kolor Niebieski "Ravenna" metalik Czarny, zamówiony 30.06, odebrany 24.11.21. :D
Marcin25
Posty: 20
Rejestracja: 23 gru 2020, 17:36
Lokalizacja: Poznań

Re: WE Connect

Post autor: Marcin25 »

Mam to samo. W pierwszej chwili myślałem, ze ma to związek z nieprzedłużeniem We connect+, ale objaw jest taki, jakby w ogóle nie miało się konta na We connect, który jest ponoć bezterminowy, taki był przynajmniej komunikat na stronie.
Jak to z powrotem aktywować?

Tak przy okazji, szkoda ze komunikaty o ruchu (korki, spowolnienia) są w Wecnonect+, przyzwyczaiłem się do tego. Niby bajer, ale przydatny. Tylko dawać ponad 600 zł za tę funkcjonalność (oraz pozostałe, chociaż tamtych praktycznie nie używałem) to trochę za dużo. Ciekawe, czy aktualizacje on-line nawigacji będą bez We connect+ nadal dostępne?

Pozdrawiam
tmakler
Posty: 22
Rejestracja: 15 lip 2021, 21:44

Re: WE Connect

Post autor: tmakler »

Marcin25 pisze: 19 gru 2021, 16:08 Mam to samo. W pierwszej chwili myślałem, ze ma to związek z nieprzedłużeniem We connect+, ale objaw jest taki, jakby w ogóle nie miało się konta na We connect, który jest ponoć bezterminowy, taki był przynajmniej komunikat na stronie.
Jak to z powrotem aktywować?
U mnie przełączyło na drugiego użytkownika, który nie jest zlinkowany z we connect. W samochodzie w zakładce użytkownicy, wróciłem do użytkownika głównego, ale wymagało to podania loginu i hasła do we connect.
T-ROC 1.5 TSI DSG, wersja Premium + bajery, kolor Niebieski "Ravenna" metalik Czarny, zamówiony 30.06, odebrany 24.11.21. :D
baxior
Posty: 273
Rejestracja: 30 sty 2021, 14:47
Lokalizacja: GDA
Kontakt:

Re: WE Connect

Post autor: baxior »

Dziś miałem to samo co ww postach, samoczynnie przełączył się na gościa i dostałem maila o dezaktywacji usługi. Przełączyłem na głównego użytkownika i wszystko wróciło do normy.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami😉
Maj 2021
Umberto
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2021, 20:06

Re: WE Connect

Post autor: Umberto »

dsg15 pisze: 19 gru 2021, 11:26 Dzisiaj po raz kolejny otrzymałem powiadomienie, że usługi We Connect zostały dezaktywowane. Stało się to po wejściu do samochodu i podłączeniu telefonu kablem USB, pomimo że nie przełączałem użytkownika. To już druga taka sytuacja gdy samochód sam wyłączył mi We Connect. Czy miał ktoś podobny problem?
Jestem świeżym użytkownikiem t roca. Od początku mam problem z Android auto. Aplikacja w telefonie widzi "auto" a auto nie może połączyć się z aplikacja (telefon działa po BT). Dziś podłączylem telefon kablem USB i nagle auto straciło ustawienia (wygląd cyfrowych zegarów, lusterka przy zamykaniu).
ODPOWIEDZ