Strona 3 z 8
Re: Facelift 2022
: 16 gru 2021, 23:01
autor: Spinner
Ciekawi mnie jaka jest grupa docelowa nabywców T-Roca po nowych cenach?
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 6:30
autor: marcin255
Taka sama jak przed inflacja 8%
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 9:43
autor: Spinner
marcin255 pisze: ↑17 gru 2021, 6:30
Taka sama jak przed inflacja 8%
Wątpię, bo co innego mieć autko, trochę może badziewne, ale za relatywnie adekwatną cenę, a co innego trochę poprawione ale z cenę horrendalnie przeszacowaną.
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 11:49
autor: marcin255
171 za mojego teraz a dałem 134
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 11:57
autor: Pado
No i posprzatane... Trzeba dbać o starego t roca bo nowego juz nie kupię (i obawiam się, że w najbliższym czasie żadnej innej marki)
Ps
Stal od stycznia znów drożeje. Tanio juz bylo.
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 13:38
autor: balon
Do końca Q1 inne marki też ponoć ostro do góry. To nie cena Troca, a ogólne nowych aut jest/będzie przesadzona.
Chcesz nowe auto? Cytują klasyka -
zmień pracę XD
Ps żony z sygnatury z czerwca za 109, obecnie to samo ok 145 ale na gorszej feldze… Ok z lepszą kierownicą i miększy plastikiem…
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 15:04
autor: anon.
Ja mam wzrost z 137 do 160 tysiecy
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 15:07
autor: balon
Czyli patrząc na różnice to tak 32-35 tys więcej. Niezły ten fl
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 16:16
autor: Spinner
balon pisze: ↑17 gru 2021, 13:38
Do końca Q1 inne marki też ponoć ostro do góry. To nie cena Troca, a ogólne nowych aut jest/będzie przesadzona.
Chcesz nowe auto? Cytują klasyka -
zmień pracę XD
Ps żony z sygnatury z czerwca za 109, obecnie to samo ok 145 ale na gorszej feldze… Ok z lepszą kierownicą i miększy plastikiem…
Kierownica lepsza ale lewarek dsg gorszy bo nie ma już Shift-by-wire tylko mechaniczna jak T-cross od 2019 roku.
Re: Facelift 2022
: 17 gru 2021, 21:29
autor: balon
Obecnie za cenę Troc po fl można kupić Skodę Kodiaq tak z 2 (1,5) segmenty wyżej…
https://nowykodiaq.pl/assets/cennik_now ... y_2022.pdf