T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Cross - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Galux20
Posty: 540
Rejestracja: 29 paź 2022, 9:40

Re: T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Post autor: Galux20 »

Nam się podobał bardziej taigo.
Ten hamulec i brak nawiewu z tyłu przeważył na rzecz taigo
.
1.5 DSG 6,2 spalanie zima
5,8 wiosna
JanDzyndzel
Posty: 47
Rejestracja: 09 lut 2025, 16:01

Re: T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Post autor: JanDzyndzel »

Spinner pisze: 14 cze 2025, 23:05 Auto hold super sprawa, nadaje sens aktywnemu tempomatowi. Bez auto hold'a, aktywny tempomat to zbędny gadżet.
Smiem twierdzic ze obie te rzeczy w typowym uzytkowaniu 100% miejskim do jakich jest glownie stwirzony tcross to.....sa tak samo potrzebne jak i matrixy ;-)))
Tcross R+ 1.5 2025
Galux20
Posty: 540
Rejestracja: 29 paź 2022, 9:40

Re: T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Post autor: Galux20 »

Zaciąganie ręcznego hamulca na każdych światłach może to nie kłopot wielki ale też to trochę upierdliwe
1.5 DSG 6,2 spalanie zima
5,8 wiosna
Galux20
Posty: 540
Rejestracja: 29 paź 2022, 9:40

Re: T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Post autor: Galux20 »

Zaciąganie ręcznego hamulca na każdych światłach może to nie kłopot wielki ale też to trochę upierdliwe
1.5 DSG 6,2 spalanie zima
5,8 wiosna
Friko
Posty: 2
Rejestracja: 12 cze 2025, 23:19

Re: T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Post autor: Friko »

Z tego co wiem, nie wolno zaciągać ręcznego gdy skrzynia w pozycji "D". Wiecie moze czy da radę w VW w Warszawie wypozyczyc T-Crossa na parogodzinną jazdę testową? Na godzinkę to nie problem, ciekawe czy na dłużej idzie się dogadać
Spinner
Posty: 823
Rejestracja: 25 cze 2020, 11:25

Re: T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Post autor: Spinner »

JanDzyndzel pisze: wczoraj, 20:47
Spinner pisze: 14 cze 2025, 23:05 Auto hold super sprawa, nadaje sens aktywnemu tempomatowi. Bez auto hold'a, aktywny tempomat to zbędny gadżet.
Smiem twierdzic ze obie te rzeczy w typowym uzytkowaniu 100% miejskim do jakich jest glownie stwirzony tcross to.....sa tak samo potrzebne jak i matrixy ;-)))
Wręcz przeciwnie. Właśnie w miejskich korkach duet aktywny tempomat + auto hold to super komfort. Możesz usiąść sobie po turecku i czytać gazetę a autko samo podąża za poprzednikiem i zatrzymuje się jak trzeba. Jedynie czasem trzeba nacisnąć Res (jak korek zatrzyma się trochę dłużej). Na czerwonym świetle też robi robotę.
2.0 tsi, dsg, 4motion
JanDzyndzel
Posty: 47
Rejestracja: 09 lut 2025, 16:01

Re: T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Post autor: JanDzyndzel »

Po tym jak mi raz na pustej drodze, osiedlowce, osiedla zamknietego na ktorej jest zerowy ruch vw tcross wcisnął hamulec i napiął pas, bo obok ulicy byl krzak lub skrzynka elektryczna - nie wiem co go aktywowalo..
To mam duze watpliwosci czy w takiej jezdzie w korku, gdzie jednak jest czasem troche dynamiki...chyba bym sie nie odwazyl czytac gazety.
Dodatkowo b.czesto czujniki parkowania dzwonią w korku...juz widze jak ten tempomat smiga. .
.w sumie w tcrossie jest awaryjne hamowanie na wypadek potencjalnej kolizji....w zasadzie to mogli zrobic ten AH bez wiekszych wydatkow.
Tcross R+ 1.5 2025
Spinner
Posty: 823
Rejestracja: 25 cze 2020, 11:25

Re: T-Cross z DSG bez Auto Hold - światła/korki

Post autor: Spinner »

JanDzyndzel pisze: dzisiaj, 15:21 Po tym jak mi raz na pustej drodze, osiedlowce, osiedla zamknietego na ktorej jest zerowy ruch vw tcross wcisnął hamulec i napiął pas, bo obok ulicy byl krzak lub skrzynka elektryczna - nie wiem co go aktywowalo..
To mam duze watpliwosci czy w takiej jezdzie w korku, gdzie jednak jest czasem troche dynamiki...chyba bym sie nie odwazyl czytac gazety.
Dodatkowo b.czesto czujniki parkowania dzwonią w korku...juz widze jak ten tempomat smiga. .
.w sumie w tcrossie jest awaryjne hamowanie na wypadek potencjalnej kolizji....w zasadzie to mogli zrobic ten AH bez wiekszych wydatkow.
Przez prawie 4 lata eksploatacji nie miałem praktycznie żadnych tego typu incydentów związanych z asystentami poza jednym, gdy przód maski "zalepił" mi wilgotny śnieg.
2.0 tsi, dsg, 4motion
ODPOWIEDZ