Moim zdaniem powinno mu zależeć na tym aby klient był 100% zadowolony.
Chcesz na papierze - proszę, chcesz elektronicznie - proszę bardzo !!!
Teoretycznie jak klient nie jest zadowolony z produktu lub obsługi - zmienia firmę.
Warto żeby się nad tym zastanowili, szczególnie w perspektywie zmieniającego się rynku motoryzacyjnego (np. Chiny).
Książka serwisowa to samo. Co w sytuacji gdy będę chciał sprzedać samochód komuś staromodnemu (tzw. dziadkowi). Powiem, że samochód ma książkę serwisową, ale ja jej nie mam


Kolejny przykład to dostęp do części zamiennych. Chcesz wymienić samodzielnie jakąś część, piszesz maila do ASO z prośbą o nr katalogowy oryginału. 9 na 10 odpowiedzi to zapraszamy do nas do serwisu, oczywiście bez podania tego numeru. Czasem trafi się ktoś z dobrym humorem i go poda.
Na przestrzeni ponad 30-letniego użytkowania samochodów VW trochę tych uwag by się uzbierało.