chris pisze: ↑20 lip 2023, 22:12Światła z tyłu po prostu sztos
Światła z tyłu rzeczywiście super
chris pisze: ↑20 lip 2023, 22:12Bardzo fajnie wkomponowali ten ekran dotykowy
Cóż w tym fajnego ?
Poprzednie wersje wyglądają niemal identycznie, a dodatkowo są o tyle lepsze że MAJĄ FIZYCZNE PRZYCISKI I POKRĘTŁA.
Zwróć uwagę jak facet dotyka "przycisku" HOME.
Musi dotknąć drugi raz żeby zadziałało, a jeśli ktoś będzie miał mokre palce (a zdarza się przecież nierzadko) , to będzie dotykał kilka/kilkanaście razy zanim zadziała .... jeśli zadziała.
Przycisk fizyczny natomiast, można przycisnąć ... czymkolwiek i ZAWSZE zadziała + wyczuwamy czy przycisnęliśmy.
No i trzeba pamiętać, że podczas jazdy przyglądanie się czy aby dobrze nacisnęliśmy i czy zadziałało, nie należy do rzeczy zbytnio bezpiecznych.
Generalnie, im więcej dotykowych bzdur, tym gorzej dla bezpieczeństwa jazdy, a robi się to TYLKO DLATEGO, że jest po prostu taniej.
W poprzednich wersjach, ten ekran był MATOWY (zresztą, matowy jest w tej wersji za kierownicą)... w tej najnowszej ekran środkowy jest BŁYSZCZĄCY, czyli wszelkie światło które będzie na niego padać, będzie się odbijać powodując (moim zdaniem) dość spore utrudnienia w korzystaniu z tego + zwyczajnie może działać jak lustro i kierować światło na kierowcę, a to już może być niebezpieczne, ... no i ten ekran, po jednym dniu korzystania z niego będzie wyglądał jak smartfon z błyszczącym ekranem, czyli będzie zapalcowany na maksa i nie będzie to wyglądać zbyt dobrze.
Reasumując, poza rzeczywiście sensownymi i ładnymi światłami z tyłu ..... nic szczególnego nie widzę na plus w tych "zmianach", za to na minus ... właśnie ten dotykowy, błyszczący ekran.
Generalnie, fajnie to wygląda jak ktoś siedzi za kierownicą nowego samochodu i NIE JEDZIE, ... wtedy wszystko czyste, patrzymy na ekranik ile chcemy, bo .... nie jedziemy, ale przecież samochód zdaje się służy do jazdy, a nie do oglądania.