Hej hej stoję przed wyborem felg do mojego trocka- mam opony 215/55/r17 barum polaris 5 98v- niestety nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej informacji dotyczących dokładnych parametrów, jakie felga mieć powinna. (Nie wiem czy dobrze znalazłam, że 7j17et45, 43-47 osadzenie?) Jesteście w stanie doradzić jakiś konkretny model felgi alu? Ale nie za miliony monet? Będę wdzięczna za pomoc
Dobrze znalazłaś fabryczna wielkość felgi to 7Jx17ET45 z tym że ET może też być z zakresu 43-47
Pojęcie miliona monet jest bardzo pojemne ale za 600-650 złotych od sztuki spokojnie da się już coś kupić.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Mały offtopic przy okazji zmiany kół - wchodzą wam 4 całe koła 17 do bagażnika w 1.5 poliftowym? Bo u mnie brakuje moze z 2cm zeby sie klapa domknela i musze złożyć fotele, blokuje je ten plastik w którym m.in. jest trójkąt w klapie. Czytałem gdzies tu na forum że w wersji przedliftowej same opony wchodziły.
Wybrałem się dziś na kurs bezpiecznej jazdy (slalomy, płyty poślizgowe, hamowanie awaryjne, jazda po torze itp). Temperatura ok +2C, mokry asfalt - i powiem że w takich warunkach te Continentale radziły sobie nieźle, do tego stopnia że miałem problem z wpadnięciem w poślizg przy prędkości z jaką kazali mi jechać - auto po prostu trzymało się podłoża i jechało ładnie w zakręcie.
Aż mnie korci żeby je sprawdzić na śniegu porządnie
Masz napęd na 1os?
Twoje Opony to absolutny top.
Wczoraj popołudniu z okolic strzelna musiałem pojechać do Płocka .
Byłem zaskoczony ilością śniegu na mazowszu.
Tym bardziej , że jeżdżę na letnich
tak, 1.5 DSG. Jedyny problem jaki miałem to szybki slalom z dodawaniem gazu między pachołkami - ale to wina ospałego DSG. Tryb sport lub manual trochę pomagał, ale nie do końca.
pshemus pisze: ↑19 lis 2023, 11:01
tak, 1.5 DSG. Jedyny problem jaki miałem to szybki slalom z dodawaniem gazu między pachołkami - ale to wina ospałego DSG. Tryb sport lub manual trochę pomagał, ale nie do końca.
Jedz na strojenie skrzyni gdzie wywala orginalny gowniany soft i wgraja nowy z konkretnie policzonymi przelozeniami w górę i w dół. Ja sobie chwale bo różnica jest kolosalna.
Przede mną jeszcze wyłączenie tych pseudo eko funkcji - act i start stop…
Za strojenie dsg dałem 1000
pshemus pisze: ↑19 lis 2023, 11:01
tak, 1.5 DSG. Jedyny problem jaki miałem to szybki slalom z dodawaniem gazu między pachołkami - ale to wina ospałego DSG. Tryb sport lub manual trochę pomagał, ale nie do końca.
Jedz na strojenie skrzyni gdzie wywala orginalny gowniany soft i wgraja nowy z konkretnie policzonymi przelozeniami w górę i w dół. Ja sobie chwale bo różnica jest kolosalna.
Przede mną jeszcze wyłączenie tych pseudo eko funkcji - act i start stop…
Za strojenie dsg dałem 1000
Ale rozumiem że to strojenie to jakaś zewnętrzna usługa? Traci się gwarancję?
No serwis Ci tego nie zrobi. Od VW masz 4 przy 39 a 5 przy 50 km/h + żeglowanie w prezencie czego efektem będzie przedwczesna wymiana sprzęgieł.
Ja olałem ta ich 2 letnia gwarancje
pshemus pisze: ↑12 lis 2023, 13:31
Mały offtopic przy okazji zmiany kół - wchodzą wam 4 całe koła 17 do bagażnika w 1.5 poliftowym? Bo u mnie brakuje moze z 2cm zeby sie klapa domknela i musze złożyć fotele, blokuje je ten plastik w którym m.in. jest trójkąt w klapie. Czytałem gdzies tu na forum że w wersji przedliftowej same opony wchodziły.
T ROC 2018 wchodzą 4 opony. Trzeba zdjąć górną półkę.