Jeździmy zastępczym tcrossem 1.0dsg.
Auto ok
Może to wpływ koł 17 , auto bardzo się odbija na dziurach.
Wnętrze niewiele różni się od troca.
Sądziłem, że silnik 1.0 niewiele będzie odbiegać od 1.5.
Jednak tak nie jest.
Silnik 1.0 jest dzielny,jednak nieustanne wkręcanie na obroty jest lekko irytujący.
Spalanie identyczne przy naszym stylu jazdy.
Z 1.5 wyobrażam sobie wyjazd wakacyjny .
Z 1.0 nie.
Będę 1,0 bronił przed totalną krytyką.
Jednak dopłata 5tys zł to dobrze wydany pieniądz
W T roc dopłata 3 tys.miedzy 1.0 a 1.5 byla jak kupowałem.
Właśnie przy kupnie T roca 1.5 150 brałem pod uwagę między innymi to ze zmieniam silnik 1.0 120 (Kia Stonic - taki odpowiednik T crossa i arony) na 4-cylindrowy.
1.0 był dobry ale lepsze jest wrogiem dobrego:)
Przy nowym jedyny wybór to 1.5
Przy używce jakby się trafił w ciekawej cenie 1.0 to może przemyślałbym
Po ponad miesiącu jak wsiadłem .do 1.5 z 1.0 to jeszcze bardziej doceniam auto
Tucs-roc pisze: ↑18 cze 2025, 16:10
Wada: spalanie w miescie jednak tak - 7 km/ 40 minut/ 13 litrów na 100. Klima bardzo podnosi, sama w sobie + przy klimie nie włącza sie start stop.
13/100 to nie jest jakiś tragiczny wynik przy takich warunkach czyli przejechaniu 7 km w 40 minut.
Wg. komputera na postoju klima zużywa ok. 0,5-0,6 l/h więc nie ma większego wpływu na spalanie.
Biorąc pod uwage, że mam klimę zawsze włączona w trybie auto (tzn. została włączona w momencie odbiory samochodu i cały czas pracuje czyli juz przez 21 tys. km) to wg. Twojej sugestii nigdy nie powinien mi się się włączyć w tym czasie start-stop co nie jest prawdą.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.