Braki w doposażeniu T-roca
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Mam formentora i też nie ma ,nigdy nie słyszałem żeby automat miał takiego asystenta.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Mnichu i Jack, w pełni się z Wami zgadzam i z niecierpliwością czekam na stanowisko VW w tej sprawie. Pozdrawiam.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
JACK,
Mam propozycję, daj znać na priv jakie stanowisko ma VW i jakie działania naprawcze proponuje wszystkim tym, którym przeszkadza brak tego systemu, a reszcie, którzy nie widzą problemu i twierdzą, że to jest zbędny system (chociaż zapłacili za niego) nie informuj o działaniach VW.
I tak w ogóle dzięki, że poruszyłeś ten temat i nim się zająłeś w WV
Mam propozycję, daj znać na priv jakie stanowisko ma VW i jakie działania naprawcze proponuje wszystkim tym, którym przeszkadza brak tego systemu, a reszcie, którzy nie widzą problemu i twierdzą, że to jest zbędny system (chociaż zapłacili za niego) nie informuj o działaniach VW.
I tak w ogóle dzięki, że poruszyłeś ten temat i nim się zająłeś w WV
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Nie żeby mnie ten brak u mnie asystenta podjazdu a tym samym kombinowanie VW nie irytowało i na razie nie mam specjalnie czasu na ewentualne drążenie tematu jego braku ale napisz proszę dokładnie na czym to super sprawdzanie się posiadania obydwu systemów czyli asystenta podjazdu i auto-hold polega ?
Bo to mnie bardzo zastanawia, że tak napisałeś.
Z moich doświadczeń (w przypadku t-roca, gdzie asystenta podjazdu, jak się okazało, nie ma ale i w przypadku sportsvana gdzie asystent podjazdu jest ale jest także auto-hold) to jak jest włączony na stałe auto-hold to w żadnym przypadku nie widzę zastosowania dla asystenta podjazdu i nie pamietam sytuacji gdzie mając oba te systemy w sportsvanie bym chciał czy musiał z jakiś powodów wyłączyć auto-hold.
W obu samochodach auto-hold został włączony zaraz po zakupie.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Ja na przykład nie chcę mieć na stałe włączonego auto-hold, bo w moim odczuciu system ten przeszkadza mi na przykład podczas manewrowania przy parkowaniu. Ale nie tylko wtedy. Ogólnie raczej mam to wyłączone w większości przypadków. I w takiej sytuacji asystent podjazdu byłby dla mnie bardzo przydatny na co dzień.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
Bardzo ciekawa odpowiedź choć zupełnie dla mnie nie zrozumiała w sensie co tam i kiedy może przeszkadzać ale szanuję odczucia choć są one zupełnie odmienne od moich.Adaśko pisze: ↑16 paź 2025, 14:09 Ja na przykład nie chcę mieć na stałe włączonego auto-hold, bo w moim odczuciu system ten przeszkadza mi na przykład podczas manewrowania przy parkowaniu. Ale nie tylko wtedy. Ogólnie raczej mam to wyłączone w większości przypadków. I w takiej sytuacji asystent podjazdu byłby dla mnie bardzo przydatny na co dzień.
Moje odczucia są takie, że przy manewrowaniu auto-hold się samoczynnie nie zaciąga tak samo jak przy zatrzymaniu.
Trzeba działanie auto-hold sprowokować odpowiednim traktowaniem pedału hamulca wtedy gdy tego chcemy.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
No ale masz manuala, z DSG on łapie bardzo szybko, więc manewry parkingowe wyglądają tak, że stoisz, lekko dotykasz gaz i od razu noga na hamulec żeby nie skoczył, ewentualnie można się bawić w klikanie guzika od ręcznego. A samo DSG dość żwawo się rozpędza bez gazu (najszybciej z wszystkich automatów jakimi miałem okazję jeździć), bardziej wyrywny był tylko Golf z eTSI.JacK666 pisze: ↑16 paź 2025, 14:42 Bardzo ciekawa odpowiedź choć zupełnie dla mnie nie zrozumiała w sensie co tam i kiedy może przeszkadzać ale szanuję odczucia choć są one zupełnie odmienne od moich.
Moje odczucia są takie, że przy manewrowaniu auto-hold się samoczynnie nie zaciąga tak samo jak przy zatrzymaniu.
Trzeba działanie auto-hold sprowokować odpowiednim traktowaniem pedału hamulca wtedy gdy tego chcemy.
Re: Braki w doposażeniu T-roca
No fakt, manual bez gazu ruszy bo komputer podniesie obroty, że silnik nie zgaśnie ale o rozpędzaniu nie ma mowy.pshemus pisze: ↑16 paź 2025, 21:08No ale masz manuala, z DSG on łapie bardzo szybko, więc manewry parkingowe wyglądają tak, że stoisz, lekko dotykasz gaz i od razu noga na hamulec żeby nie skoczył, ewentualnie można się bawić w klikanie guzika od ręcznego. A samo DSG dość żwawo się rozpędza bez gazu (najszybciej z wszystkich automatów jakimi miałem okazję jeździć), bardziej wyrywny był tylko Golf z eTSI.JacK666 pisze: ↑16 paź 2025, 14:42 Bardzo ciekawa odpowiedź choć zupełnie dla mnie nie zrozumiała w sensie co tam i kiedy może przeszkadzać ale szanuję odczucia choć są one zupełnie odmienne od moich.
Moje odczucia są takie, że przy manewrowaniu auto-hold się samoczynnie nie zaciąga tak samo jak przy zatrzymaniu.
Trzeba działanie auto-hold sprowokować odpowiednim traktowaniem pedału hamulca wtedy gdy tego chcemy.
Zresztą od czego jest przy manewrowaniu sprzęgło

Dlatego automaty na razie u mnie odpadają bo rzeczywiście jak sobie przypominan to jakieś szybsze manewrowanie, typu szybkie zawracanie na trzy czy wyjazd tyłem z miejsca parkingowego z automatem to trwa wieki bo trzeba wyhamować do zera a w manualu robimy to w ruchu bo synchronizatory w skrzyni sobie doskonale radzą.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.