Po 3 miesiącach użytkowania muszę przyznać, że nawet w RM21, szczególnie kiedy temperatury są niższe, delikatny kangurek występuje. Jak silnik jest zimny, chcąc jechać bardzo wolno (wyjeżdżając z osiedla) i korzystajac z polsprzegla, albo delikatnie muskając sam gaz bez sprzęgła na jedynce, samochód potrafi poruszać się ruchem zmiennym Nie jest to napewno wrażenie jak podczas pierwszej jazdy L-ką i nigdymi też mi nie zgasł, ale jakiś drobny defekt to na pewno jest.. choć można z tym żyć, fajnie by było gdyby jednak udało im się jeszcze to kiedyś dopracować w jakiejś aktualizacji. Moja wersja softu wg. samochodowego infotainment (nie wiem tylko czy to jest też wersja softu silnika) jest następująca i podobno na tą chwilę nowszej już nie ma:
Sprzęt: H22
Oprogramowanie: 0278
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
Taką aktualizację dostałem w czerwcu br.
Od tamtej pory nie miałem potrzeby wizytować ASO, więc nie wiem czy mają coś nowszego.
Co do kangurka to właśnie oprogramowanie "dusi" ten silnik. Producent mógłby to poprawić choćby jutro, ale wymogi unijne, światowe, emisja spalin, CO2, ekologia itp na to nie pozwalają. Lepiej chwalić się spełnianiem wymogów niż dać kierowcy radość i frajdę z jazdy.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
Producent mógłby to poprawić choćby jutro, ale wymogi unijne, światowe, emisja spalin, CO2, ekologia itp na to nie pozwalają. Lepiej chwalić się spełnianiem wymogów niż dać kierowcy radość i frajdę z jazdy.
Czyli pewnie jakiś warsztat tuningowy, mógłby zrobić z tego auta całkiem niezła "rakietę", pozbywając się przy okazji wszystkich bolączek... Ale takie rzeczy to można robić dopiero po gwarancji..
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
Producent mógłby to poprawić choćby jutro, ale wymogi unijne, światowe, emisja spalin, CO2, ekologia itp na to nie pozwalają. Lepiej chwalić się spełnianiem wymogów niż dać kierowcy radość i frajdę z jazdy.
Czyli pewnie jakiś warsztat tuningowy, mógłby zrobić z tego auta całkiem niezła "rakietę", pozbywając się przy okazji wszystkich bolączek... Ale takie rzeczy to można robić dopiero po gwarancji..
Dokładnie, gwarancja nas na razie ogranicza.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
Jestem nowym właścicielem uzywanego troca 1.5 tsi manual z grudnia 2018. Przebieg obecnie okolo 58000 km z czego sam zrobilem okolo 3000 km.
Poczatkowo zaczalem watpic w swoje umiejetnosci ruszania samochodem, ale kladlem to na karb przesiadki z diesla, az natrafilem na to forum, po lekturze forum zakladam, że moim problemem moze byc nieaktualne oprogramowanie sterownika ecu.
Poprzedni wlasciciel przestal serwisowac w aso od razu po gwarancji, w dokumentach mi przekazanych brak jakichkolwiek wzmianek o aktualizacji oprogramowania.
Czy orientujecie sie może czy w moim przypadku da sie zrobic aktualizacje tego sterownika w aso (ewentualnie jaki moze byc koszt), czy moze lepiej udac sie poza aso - zrobic chipa (czy ktos moze juz to ma za soba i czy takie rozwiazanie (krotki researcz w internecie wskazuje ze mozliwe sa rozne warianty podniesienia mocy, w tym wariant eco zmniejszajacy zuzycie paliwa) i wykonawce w okolicy Warszawy moze polecic?)