Ostatnio widziałem zdjęcia na Autoblog. Bez rewolucji, przód jakby Tiguana. I to jest jakaś konsekwencja.
My mamy Tucsona jako "pierwsze auto w rodzinie". Koreańczyków sobie cenie, bardzo niezawodne auta. Druga była Kia Stonic. Ale już tak chcialem po prostu zmienić. Stonica 2 nie wymyślili a mogli "mniejszy Xceed" zrobić. Kone nowa wymyślili nie jako "mniejszego Tucsona" a cudaka jakiegoś.
I jeszcze jedno - VW (tu akurat chyba najbardziej w stosunku do Francuzow) ma ten plus że skoro się mało zmienia to człowiekowi aż tak nie zal że nie będzie miał najnowszej generacji
Jak bylem mlody, to mialem ped za nowosciami, auto wymienialem co 3 lata, ale to byla uzywka. W pewnym wieku juz nie patrzymy za nowinkami tylko cenimy przyzwyczajenie, a jak jeszcze mamy auto full i w nowej wersji nic poza wygladem sie nie zmieni, to zostaje sie przy dotychczasowym. VAG-a blacha wytrzyma 20 lat wiec nie ma koniecznosci wymiany bo ruda zerzre, a i mechanicznie w tym okresie malo sie psuje (dla przebiegow 15-20 ty rocznie).
Nowy Tiguan to taka qpa, ze strach. Jak zrobia Troca pod dyktando jak na zdjeciach to dramat.
Tucs-roc pisze: ↑18 sty 2025, 18:15
Dig Dug, czemu Tiguan nowy qpa?
Pewnie chodzi o tabletoze i napęd. Ludzie czekali po 10msc na auto bo cały czas mają problemy z silnikami eTSI oraz DSG (wiem od handlowca vw). Myślę że do czasu nowego T-Roca to dopracują.
Tucs-roc pisze: ↑18 sty 2025, 18:15
Dig Dug, czemu Tiguan nowy qpa?
Pewnie chodzi o tabletoze i napęd. Ludzie czekali po 10msc na auto bo cały czas mają problemy z silnikami eTSI oraz DSG (wiem od handlowca vw). Myślę że do czasu nowego T-Roca to dopracują.
Problem jest tylko z asystentami. Silnik oraz skrzynia pracują bardzo dobrze. Tablet mimo większego rozmiaru czytelniejszy, z lepszą rozdzielczością niż w T Rocu oraz działa bardzo płynnie. Więcej funkcji można ustawić jak np. personalizacja keyless- można wyłączyć całkowicie, ustawić na dotyk klamki lub na działanie z odległości (zamyka się jak odejdziesz a otwiera jak się zbliżysz). Osobiście bardzo mi się podoba i cenowo wersja Special Edition wychodziła taniej jak T Roc z analogicznym wyposażeniem.
Tucs-roc pisze: ↑18 sty 2025, 18:15
Dig Dug, czemu Tiguan nowy qpa?
Pewnie chodzi o tabletoze i napęd. Ludzie czekali po 10msc na auto bo cały czas mają problemy z silnikami eTSI oraz DSG (wiem od handlowca vw). Myślę że do czasu nowego T-Roca to dopracują.
Problem jest tylko z asystentami. Silnik oraz skrzynia pracują bardzo dobrze. Tablet mimo większego rozmiaru czytelniejszy, z lepszą rozdzielczością niż w T Rocu oraz działa bardzo płynnie. Więcej funkcji można ustawić jak np. personalizacja keyless- można wyłączyć całkowicie, ustawić na dotyk klamki lub na działanie z odległości (zamyka się jak odejdziesz a otwiera jak się zbliżysz). Osobiście bardzo mi się podoba i cenowo wersja Special Edition wychodziła taniej jak T Roc z analogicznym wyposażeniem.
Wychodziła taniej? To chyba było na początku 2024r w wersji z silnikiem 130KM
Pewnie chodzi o tabletoze i napęd. Ludzie czekali po 10msc na auto bo cały czas mają problemy z silnikami eTSI oraz DSG (wiem od handlowca vw). Myślę że do czasu nowego T-Roca to dopracują.
Problem jest tylko z asystentami. Silnik oraz skrzynia pracują bardzo dobrze. Tablet mimo większego rozmiaru czytelniejszy, z lepszą rozdzielczością niż w T Rocu oraz działa bardzo płynnie. Więcej funkcji można ustawić jak np. personalizacja keyless- można wyłączyć całkowicie, ustawić na dotyk klamki lub na działanie z odległości (zamyka się jak odejdziesz a otwiera jak się zbliżysz). Osobiście bardzo mi się podoba i cenowo wersja Special Edition wychodziła taniej jak T Roc z analogicznym wyposażeniem.
Wychodziła taniej? To chyba było na początku 2024r w wersji z silnikiem 130KM
Wersja 150KM i tak, na początku 2024. Był moment, że lepiej od T Roca się sprzedawał i zaraz poszły podwyżki. Tiguan w wersji Special Edition ma wszystko co T Roc analogicznie maks wyposażony i dodatki takie jak szyby dźwiękoszczelne, podświetlane klamki zewnętrzne i klime 3 strefową. Ja brałem T Roca a rodzice Tiguana.
Tucs-roc pisze: ↑18 sty 2025, 18:15
Dig Dug, czemu Tiguan nowy qpa?
Bo mi sie nie podoba zewnetrznie i wewnetrznie. Srodek tabletoza, a na zewnatrz bez wyrazu.
Poprzednik mial swoj styl, te nowe udaja ID. Mi sie nie podoba.
Idealem dla mnie byl poprzedni Tiguan w wersji Highline z pakietem sportowym R line. Tyle ze byl za drogi, ale do dzisiaj sie za nim ogladam, zwlaszcza w kolorze biala perla.