T-Roc - wady i zalety
Re: T-Roc - wady i zalety
Silnik PureTech miał wiele wad. Nie tylko łuszczący się pasek. Ogromne luzy na wale głównym. Wadliwe odmy i pobór oleju. Duże ilości benzyny w oleju co nadal jest problemem. Jak ktoś liczy że w nowym coś poprawili to niech ma w głowie że i wiele zapewne popsuli ale to wyjdzie za 2, 3 lata.
Mi osobiście bardzo się podobają auta francuskie ale one długo nie odzyskają reputacji i ta ogromna utrata wartości. Zanim zdecydowałem się na T-Roc byłem w salonie peugeota. To był lipiec chyba. Ale niestety aut ze stoku z manualem juz nie mieli nigdzie w polsce. Jedynie nowe do skonfigurowania z mhev i automatem. Takiego połączenia nie chciałem bo to tykająca bomba. I co z tego że długa gwarancja jak po 3 latach auto warte połowę.
Chociaż żal trochę tych kształtów, wnętrza, wyciszenia. Szkoda że Stelantis popsuł nie tylko swoje marki ale i zabił Opla oraz Fiata. Całe życie jeździłem fiatami i dla mnie to szok jak można zepsuć coś tak sprawdzonego.
Mi osobiście bardzo się podobają auta francuskie ale one długo nie odzyskają reputacji i ta ogromna utrata wartości. Zanim zdecydowałem się na T-Roc byłem w salonie peugeota. To był lipiec chyba. Ale niestety aut ze stoku z manualem juz nie mieli nigdzie w polsce. Jedynie nowe do skonfigurowania z mhev i automatem. Takiego połączenia nie chciałem bo to tykająca bomba. I co z tego że długa gwarancja jak po 3 latach auto warte połowę.
Chociaż żal trochę tych kształtów, wnętrza, wyciszenia. Szkoda że Stelantis popsuł nie tylko swoje marki ale i zabił Opla oraz Fiata. Całe życie jeździłem fiatami i dla mnie to szok jak można zepsuć coś tak sprawdzonego.
T-Roc Life Plus 1.5 150KM manual
Re: T-Roc - wady i zalety
Ta miękka hybryda właśnie mnie interesowała. W złym momencie szukałem auta. Co do utraty wartości to jak wcześniej pisałem. Zobaczymy co ze skrzynią wyjdzie. Jako, że można na elektryku przejechać do 1km to wiązałem z nią nadzieje, że takie problemy jak np pełzanie nie będzie jej straszne. Ogólnie mało informacji o dokładnej budowie tej skrzyni. Nawet w aso na dzień dzisiejszy nic nie wiedzą i w razie usterki wewnętrznej wymiana całej skrzyni.
Re: T-Roc - wady i zalety
Poczytaj artykuły na francuskie.pl. Ludzie w komentarzach piszą że żałują zakupu.
T-Roc Life Plus 1.5 150KM manual
Re: T-Roc - wady i zalety
Przeglądam czasami co tam nowego w aferach w Stellantisie. Ogólnie takie stronki traktuję jako ciekawostkę. O Toyotach w internecie piszą że wyją a akurat moim zdanie ma najlepszy bezawaryjny napęd. Ile ciekawego można poczytać o DSG 
Co do wad VW to długi czas oczekiwania na naprawę. Na padnięte radio chcieli mnie wołać w połowie lutego. Reklamacja poszła z tytułu niezgodności i termin wymyślili za 2tyg. Ciekawe czy ktoś iał problem z padniętym radiem.??

Co do wad VW to długi czas oczekiwania na naprawę. Na padnięte radio chcieli mnie wołać w połowie lutego. Reklamacja poszła z tytułu niezgodności i termin wymyślili za 2tyg. Ciekawe czy ktoś iał problem z padniętym radiem.??
Re: T-Roc - wady i zalety
Właśnie nawiązując do głównego tematu, moze poniekad jest tak ze T- roc to pod każdym względem auto dobre.
Auta Stellantisa - jeszcze trochę ładniejsze (subiektywnie ale T roc też ładny).
Coś tam z hybrydami może mieć mniejsze spalanie.
Cenowo- chyba bądź co bądź konkurencja wypada ciut lepiej.
Ale w każdej kategorii trudno doszukać się jakichś naprawdę słabych stron T roca.
Auta Stellantisa - jeszcze trochę ładniejsze (subiektywnie ale T roc też ładny).
Coś tam z hybrydami może mieć mniejsze spalanie.
Cenowo- chyba bądź co bądź konkurencja wypada ciut lepiej.
Ale w każdej kategorii trudno doszukać się jakichś naprawdę słabych stron T roca.
Re: T-Roc - wady i zalety
Mam z asistance Volvo XC60 B4 hybryda .
200ps.
Jakas najtańsza wersja,wnętrze troca life jakoś bardzo nie odstaje.
Krótkie siedziska.
Wyciszenie lepsze niż w lexusach.
Silnik ma moc ,jest lepszy niż 1.5 TSI. Jednak waga prawdopodobnie niweluje 50 ps więcej.
Praca silnika ,skrzyni w trocu jest lepiej dopracowana.
Przy założeniu ,że troc kosztuje 120 tys zł to za te Volvo nie dałbym 150 tys.
Doceniam po Volvo XC60 zawieszenie i układ jezdny.
Na codziennej trasie różnica spalania to 3 litry
Plusem jest monitor w pionie.
XC60 to pewnie musi być na wypasie ,golas to antyreklama
200ps.
Jakas najtańsza wersja,wnętrze troca life jakoś bardzo nie odstaje.
Krótkie siedziska.
Wyciszenie lepsze niż w lexusach.
Silnik ma moc ,jest lepszy niż 1.5 TSI. Jednak waga prawdopodobnie niweluje 50 ps więcej.
Praca silnika ,skrzyni w trocu jest lepiej dopracowana.
Przy założeniu ,że troc kosztuje 120 tys zł to za te Volvo nie dałbym 150 tys.
Doceniam po Volvo XC60 zawieszenie i układ jezdny.
Na codziennej trasie różnica spalania to 3 litry
Plusem jest monitor w pionie.
XC60 to pewnie musi być na wypasie ,golas to antyreklama
1.5 DSG 6,2 spalanie zima
5,8 wiosna
5,8 wiosna
Re: T-Roc - wady i zalety
Dziwne, bo w moim T-Roc'u przy prędkości >140km/h (autostrady w DE) jest ciszej niż przy 120. Generalnie bardzo "szumią" lusterka zewnętrzne.
Re: T-Roc - wady i zalety
Właściwie szumy przy wyższych prędkościach to jedyny minus tego autka.
Pozostałe grzeszki są do wybaczenia w trocu
1.5 w trocu znakomicie robi robotę.
Pozostałe grzeszki są do wybaczenia w trocu
1.5 w trocu znakomicie robi robotę.
1.5 DSG 6,2 spalanie zima
5,8 wiosna
5,8 wiosna
Re: T-Roc - wady i zalety
Może wczoraj za bardzo krytycznie podszedłem do Volvo.
Troc 1.5 DSG zaskakująco dzielnie wypada na tle XC60 hybryda 200 ps
Troc 1.5 DSG zaskakująco dzielnie wypada na tle XC60 hybryda 200 ps
1.5 DSG 6,2 spalanie zima
5,8 wiosna
5,8 wiosna