VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
Ja patrzę nie tylko przez pryzmat ceny ale np.utraty wartości i co łatwiej sprzedam. Stad jak sie trafił VW t roc 1.5 150 przy podobnym wyposażeniu co Pug 2008 1.2 100 z tym ich słynnym silnikiem to wybor padł na t roca.
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
Jak na bieda wersję za 95 tysia jak dla mnie bomba
https://www.youtube.com/watch?v=u7VH3i57Vt0
Jedyna rzecz na minus to kierownica koniecznie do obszycia.
Reszta naprawdę spoko
https://www.cherypolska.pl/fileadmin/me ... 25__1_.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=u7VH3i57Vt0
Jedyna rzecz na minus to kierownica koniecznie do obszycia.
Reszta naprawdę spoko
https://www.cherypolska.pl/fileadmin/me ... 25__1_.pdf
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
Są już piewsze testy
Przyśpieszenie 8,9 s a spalanie 4,7 na 100km
V max 190km/h
https://www.youtube.com/watch?v=gN1C4l1lZ9w
Materiały wnętrza pozytywnie zaskakują
https://youtu.be/ROvNb6E-K_0?si=62o9Fz0nVHxl8N9f&t=445
Przyśpieszenie 8,9 s a spalanie 4,7 na 100km
V max 190km/h
https://www.youtube.com/watch?v=gN1C4l1lZ9w
Materiały wnętrza pozytywnie zaskakują
https://youtu.be/ROvNb6E-K_0?si=62o9Fz0nVHxl8N9f&t=445
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
hmm.... taka reklama na chińszczyznę a Ci nawet nie przetłumaczyli komunikacji na PL! prostacy.
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
To sobie kup i pisz na forum tego czegoś
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
Te 4,7 to chyba na jednym cylindrze, chińskie silniki bez hybrydy to przestarzałe konstrukcje które duzo palą. I powodzenia z dostępem do części, że nie wspomnę o problemie z odsprzedażą i nieznaną utratą wartości.chris pisze: ↑30 paź 2025, 11:59 Są już piewsze testy![]()
Przyśpieszenie 8,9 s a spalanie 4,7 na 100km
V max 190km/h
https://www.youtube.com/watch?v=gN1C4l1lZ9w
Materiały wnętrza pozytywnie zaskakują![]()
https://youtu.be/ROvNb6E-K_0?si=62o9Fz0nVHxl8N9f&t=445
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
Jeżeli chodzi o dostęp do części to VW też ma swoje za uszami. Potrzebowałem wąż do chłodnicy do wspaniałego 1.5tsi. Nikt nie miał w Polsce i trzeba było sprowadzać z niemiec. Udało się szybko bo w 8dni ale do tak popularnego silnika nie mieć podstawowej części?
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
To niestety niedbałość naszego serwisu za brak wszystkich tak prostych części w magazynie. Zasadniczo jak coś się nie psuje to nie zamawia się tych części, bo będą leżały tym bardziej ze z Niemiec szybko dostarczą, tylko że 8 dni? powinni kurierem w 48h to załatwić, bo ja szybciej potrzebny kabel z USA dostałem.
Co do chińczyka? nikt mnie nie namówi, nie będę wspierał ich gospodarki, a jeśli nie mogę wspierać naszej, bo samochodów nie mamy swoich to bez problemu dołożę 20-30 tys. do auta z EU bo przysłowie "chciwy dwa razy traci" ciągłe jest aktualne.
Re: VW T-Roc vs Cherry Tigo 4 HEV
Co do dostępności części to obdzwoniłem kilka ASO VW i Skody. Taka część najpierw pewnie trafi do magazynu w Poznaniu a następnie dalej do ASO. Te 8 dni to i tak szybko bo część miała być dla kogoś innego i ta osoba zrezygnowała. Tu VW zrobił kolejną brzydką rzecz, bo zmienił coś z częściami i silniki 1.5 tsi mają inne węże chłodnicze przed 2024r i inne po 2024r.Bob66 pisze: ↑02 lis 2025, 8:30To niestety niedbałość naszego serwisu za brak wszystkich tak prostych części w magazynie. Zasadniczo jak coś się nie psuje to nie zamawia się tych części, bo będą leżały tym bardziej ze z Niemiec szybko dostarczą, tylko że 8 dni? powinni kurierem w 48h to załatwić, bo ja szybciej potrzebny kabel z USA dostałem.
Co do chińczyka? nikt mnie nie namówi, nie będę wspierał ich gospodarki, a jeśli nie mogę wspierać naszej, bo samochodów nie mamy swoich to bez problemu dołożę 20-30 tys. do auta z EU bo przysłowie "chciwy dwa razy traci" ciągłe jest aktualne.
Uważam, że wasz patriotyzm do aut Europejskich minie jak będziecie mieli problem z samochodem i ASO was oleje. Dla nich liczy się kasa. Dealerzy już współpracują z Chińczykami np. Stellantis sprzedaję auta Leapmotor a grupa VW Krotoski auta MG. Również inni współpracują z Chinami np. Toyota swoje napędy elektryczne będzie robiła przy współpracy z BYD. Pewnie będą dalej zacieśniać współpracę aby ta Europejska motoryzacja nie padła.
Takie moje zdanie.
Jeszcze odniosę się do tego Tiggo, które ładnie się prezentuje. Sprawdziłem na stronie producenta i ten silnik jest typowo Chiński, nie jak u innych np. z Mitsubishi. Na alibabie taki goły silnik bez osprzętu to 1000$. Patrząc jak szybko wchodzą na rynek to za 2 lata będzie można określić ich spadek wartości, jakość serwisu, dostępność części i czy ta 7 letnia gwarancja ma rację bytu.