Mam okazje jeździć Tiguanem 1,4 TSi w manualu /zony/ i ... kultura pracy tego silnika totalnie inna w porównaniu do 1,5 TSI. 1,4 TSI czy zimny czy ciepły płynnie pracuje na 1 i 2 biegu, żadnych kangurów, opóźnień po wciśnięciu gazu.
Moje subiektywne odczucie iż sam dźwięk jest dużo przyjemniejszy .
Czy jest jeszcze ktoś na forum, kto posiada auto z silnikiem 1. 5 TSI 150KM z DSG z grupy VAG? Za tydzień mam odebrać Atekę i chciałem potwierdzić czy ktoś jeszcze spotkał się z kangurowaniem na automacie? Póki co znalazłem tylko 2 wpisy na różnych forach, ale mimo to zasiało to we mnie nutkę niepewności... Z góry dziękuję.
Na niemieckim forum ktoś miał problem z szarpaniem na DSG i miał "regulacja" skrzyni. Nie pytaj jak to robią, bo się na tym nie znam, ale ta regulacja pomogła temu komuś (nie wiem czy to jest jakoś softowo, czy zmienia się parametry programowo itd)...
Myślę, że jest to prawda ponieważ jak byłem w serwisie na aktualizacji Discovery media to pytałem z ciekawości o problemy kangurowania i także powiedziano mi, że przy DSG są w stanie to wyregulować, a dla manuali nie ma jeszcze żadnej aktualizacji.
wg mnie nie masz się co stresować. Ja mam manuala i tez miałem mega obawy, ale jak na razie jest wszystko OK.
Oby dla nas użytkowników z australijskim zwierzęciem pod maską nie okazało się, że środkiem zaradczym VW na przepędzenie zwierza, nie okazało się to: https://warsztat.pl/dzial/7-czesci-i-re ... yc,69552/1, bo na pewno takiej zmiany podzespołu ASO nie zrobią nieodpłatnie.
No to jestem po aktualizacji, pierwsze wrażenia jak najbardziej na plus, podczas ruszania obroty nie spadają poniżej 1 tys, wcześniej było to notorycznie co powodowało kangurowanie na ciepłym silniku. Na zimno testować będę dopiero jutro plus zobaczę jak samochód zachowuje się w korkach.
na niemieckim forum, ktoś napisał, że miał Update nr 9832 i nie ma już kangurowania...niestety nie ma opisu, czy to dotyczy DSG czy manuala i jakie jest TPI...
Pado pisze: ↑06 wrz 2019, 10:57
na niemieckim forum, ktoś napisał, że miał Update nr 9832 i nie ma już kangurowania...niestety nie ma opisu, czy to dotyczy DSG czy manuala i jakie jest TPI...